آموزش کامپیوتر
در این وبلاگ اموزش سعی کرده ام همه چیز درباره ی کامپیوتر را در اختیار کاربران عزیز قرار دهم .
 
سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : محمد عزیزی

آرنولد با جدیدترین فیلم اکشن خود با نام "ایستگاه آخر" به پرده سنما باز می گردد.

آرنولد حدود ۷ سال سینما را رها کرد تا به عنوان فرماندار کالیفرنیا به مردم خدمت کند و این اولین نقش او در بازگشت دوباره او به سینماست.

آرنولد شواتزنگر در این فیلم نقش یک پلیس بازنشسته شهر لس آنجلس را بازی می کند که مجبور شده از یک شهر مرزی کوچک محافظت کند و از ورود مواد مخدر به این شهر جلوگیری کند.

این ستاره با سابقه هالیوودی در این فیلم در کنار جیمی الکساندر و جانی ناکسویل هنرنمایی خواهد کرد.

این ستاره بدنسازی سابق بیش از ۶۰ سال سن دارد اما هنوز هم هیکل بسیار خوبی دارد و برای بازی در این نقش اکشن ، توانایی کامل دارد.

او به خبرنگاران گفت:" من هر روز یک یا دو ساعت تمرین می کنم و همیشه روی فرم هستم . مهم نیست که ۶۵ ، ۵۵ یا ۴۵ ساله باشی ، مهم این است که آماده باشی."

" همیشه باید برای صحنه فیلمبرداری آماده باشی ، همیشه باید بتوانی یک صحنه اکشن را بازی کنی."

" نه یکبار بلکه ۱۰ بار و یا شاید هم ۲۰ بار . باید چنین انرژی و قدرتی داشته باشی ، این مهمترین چیز است."

اگرچه بودجه ساخت فیلم " آخرین ایستگاه" بسیار کم است اما منقدان و کارشناسان نگاه مثبتی به بازگشت دوباره آرنولد دارند.


مترجم: فرشته مشاور
پرتال آفتاب 

سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:دختر,پسر,تفاوت,, :: 10:24 ::  نويسنده : محمد عزیزی

*******

.
اگر یه دختر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه، از خونه فرار می کنه
اما یه پسر اگر یک مشکل غیر قابل حل داشته باشه
اعضای خانواده اش رو از خونه فراری می ده!

.
*******

.
یه دختر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه خودکشی می کنه!
اما یه پسر اگر دو تا مشکل غیر قابل حل داشته باشه اعضای خانواده اش رو می کشه

.

یه پسر اگر ۳ تا مشکل غیر قابل حل داشته یه هفته افسرده می شه بعد با ۳ تا مشکل کنار میاد و زندگیش رو می کنه اما تا کنون دختری که ۳ تا مشکل داشته باشه دیده نشده چون همشون در مرحله دو تا مشکل خودکشی می کنند و به سه تا نمی رسه مشکلاتشون!
*******
دخترا از پسرا موهاشون کوتاهتره
*******
دخترا می خوان سر پسرا کلا ه بزارن، اما در نهایت سر خودشون کلاه میره.
*******
نقطه قوت پسرا چشماشونه اما نقطه قوت دخترا چشم و گوش ابرو و دماغ و دهن و… هست
*******
دخترا با اینکه بیشتر از پسرا قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت می کنن، اما خیلی بیشتر از پسرا تصادف می کنن و خلاصه: در هر تصادف رد پای یک دختر به چشم می خوره
*******
دخترا فکر می کنن بهترین راه برای داشتن یک رابطه خوب و مداوم صداقت و راستگویی هست. ولی پسرا مطمئن هستند بهترین راه دروغگویی و گرفتن سوتی از طرف مقابله
*******
اگر برادرتون دوست دختر داشته باشه، شما سعی می کنید با اون دختر آشنا بشید! ولی اگر خواهرتون دوست پسر داشته باشه شما قسم می خورید که هم پسره و هم خواهرتون رو سر به نیست کنید
*******
دخترا زندگی مشترک رو در عشق و صفا و صمیمیت می بینن ولی پسر ها در غذا
*******
اگر یک دختر در یک جمع سوتی بده تا آخر دیگه هیچ حرفی نمی زنه. اما پسر ها در یک جمع فقط سوتی میدن!
*******
یک دختر اگر ۲۴ ساعت با دوست پسرش صحبت نکنه افسرده میشه… اما یک پسر اگر ۲۴ ساعت با دوست دخترش صحبت نکنه با اون یکی دوست دخترش صحبت می کنن
*******
پسر ها می دونن جنبش فمنیسم چیه، واسه همین ازش متنفرن، ولی دختر ها نمی دونن جنبش فمنیسم چیه، واسه همین طرفدارشن
*******
اگر یه دختر به یه پسر نگاه کنه، پسره فکر می کنه که خیلی خوش تیپه. ولی اگر یه پسر به یه دختر نگاه کنه دختره فکر می کنه که پسره چقدر بی چشم و رو هستش
*******
بعد از خوندن این مطلب پسرا اول ۲ دقیقه فکر می کنند تا مفهوم مطلب رو بفهمن!و چون بعد از دو دقیقه نمی فهمند می زنن زیر خنده و میگن خیلی باحال بود! اما دخترا بعد از خوندن این مطلب ۲ ساعت حرص می خورن و فکر می کنن به شخصیت دخترای ایرونی توهین شده و در نهایت چون مفهوم این مطلب رو نفهمیدن، به نویسنده فحش میدن!

منبع :lafnazan

_________________ 

جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : محمد عزیزی

 

 

 

نکات کامپیوتری

تولید عکس های Gif با کیفیتی در حد JPG
این کار توسط فتوشاپ امکان پذیر است و برای این کار از منوی File گزینه Save As for WEB را انتخاب می کنیم سپس در زیر قسمت Settings عبارت Jpeg را به Gif تغییر می دهیم و OK را می زنیم.

عکسهایی که با این روش ایجاد می شوند دارای حجم کمتری نسبت به عکسهای jpg می باشند و برای استفاده در وبسایت ها مناسبند


اگر از دو ویندوز استفاده می کنید باید بعضی از برنامه هایتان را در هر دو ویندوز نصب کنید و این مسئله باعث می شود که حجم زیادی از هارد دیسکتان اشغال شود و برای حل این مشکل ابتدا در ویندوز XP برنامه مربوطه را نصب کنید و سپس در ویندوز 98 مسیر نصب را مثل ویندوز XP بدهید ، مثال : C:program files Opera 7.11
حالا می خواهم اثبات کنم که چرا این روش بهترین و درست ترین راه حل است. وقتی شما یک برنامه مثل Photoshop را نصب می کنید تمام فایلهای آن در شاخه D:program filesPhotoshop قرار نمی گیرد و تعدادی از فایلهای برنامه در قسمتهای مختلف شاخه Windows قرار می گیرد ولی فایل های درون شاخه Photoshop در هر دو ویندوز مثل هم است و در حقیقت با این روش نصب فقط فایلهایی که باید در شاخه ویندوز قرار گیرند کپی می شوند و ویندوز دوم از همان فایلهای photoshop که در ویندوز اول بوده استفاده می کند.
نکته : ویروس کشها را در هر دو ویندوز به صورت مجزا نصب کنید.



تا حالا شده که بخواهید مطالب گذشته یک وبلاگ خاص را ببینید و باید برای این کار هر دفعه صفحه مربوطه را Save کنید ولی من می خواهم یک روش بسیار بهتر را به شما یاد بدهم و برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید {یک صفحه وب را باز کرده اید و می خواهید دفعه بعد که آن صفجه را باز می کنید ، صفحه قبلی از Temporary حذف نشود}
ابتدا سایت مربوطه را همراه WWW تایپ کنید مثل www.mohammad200300.blogsky.com و در دفعات بعدی فقط با آدرس mohammad200300.blogsky.com وارد سایت مربوطه شوید بدین ترتیب صفحه www.mohammad200300.blogsky.com کاملا دست نخورده می ماند و شما می توانید صفحه www.mohammad200300.blogsky.com را بدون هیچ تغییری مشاهده کنید و این در حالی است که همیشه همین صفحه را از طریق آدرس mohammad200300.blogsky.com به صورت Update شده استفاده می کنید.




کپی کردن سی دی های خش دار:
روش کار با این برنامه به نظر ساده می آید ولی اگر می خواهید همه سی دی های خش دار را کپی کنید و برنامه قفل نکند یا با پیغام خطا رو به رو نشوید مراحل زیر را طی کنید.
ابتدا برنامه را باز می کنیم و از ساختار درختی که سمت چپ برنامه قرار دارد دنبال گزینه ISO که به رنگ قرمز می باشد می گردیم و روی آن کلیک راست می کنیم تا لیست فایلها ظاهر شود، برای کپی کردن فایل مورد نظر باید روی آن کلیک راست کنیم و گزینه extract که اولین گزینه می باشد را انتخاب کنیم و سپس محل ذخیره فایل را مشخص می کنیم.
نکته 1: Iso Buster برای کپی کردن برنامه ها مناسب نمی باشد و ممکن است برنامه مذبور در هنگام نصب یا اجرا شدن با اشکالاتی همراه شود.
نکته 2: فایلهای تصویری معمولا به صورت Mpeg2 رایت می شوند تا در VCD نیز قابل اجرا باشند و به همین دلیل شما باید بعد از یافتن گزینه ISO روی شاخه MPEGAV کلیک کنید تا بتوانید لیست فایلهای تصویری را ببینید.
()

     
 



ترفند مربوط به تغییر چهره و حتی ایجاد افکت در Photoshop 6.0 { ممکن است در ورژن های جدیدتر فتوشاپ هم عمل کند}
برای این کار کلیدهای Ctrl+Shift+X را فشار می دهیم ، سپس کادری باز می شود که می توانید از ابزارهای آن که در سمت چپ برنامه قرار دارد استفاده کنید.
از ابزارهای مذکور می توانید برای افکتهای کوچک و بزرگ کردن و تغییر چهره و تبدیل آنها به شخصیتهای خنده دار استفاده کنید.



وارد کردن مشخصات در آهنگهایی که پسوند MP3,WMA دارند.
روش اول {توسط ویندوز}: روی آهنگ مورد نظر کلیک راست می کنیم و سپس گزینه Properties را انتخاب می کنیم و بعد از آن سربرگ Summary و Advanced را انتخاب می کنیم {ممکن است گزینه Advanced قابل انتخاب نباشد}. در آخر هم جلوی هر کدام از گزینه ها که کلیک کنید می توانید مشخصات را در آن وارد کنید.
مزیت: ویندوز قابلیت وارد کردن مشخصات را کامل تر و راحت تر در اختیار کاربر می گذارد.
نکته: اگر فایل مذبور در حالت Read Only باشد قابل تغییر نیست و به همین دلیل نمی توانید در کادرهای مربوطه چیزی بنویسید. برای خارج کردن فایل از حالت read only باید روی آن راست کلیک کنید و سپس گزینه Properties و بعد از آن، تیک گزینه read only را بردارید.
روش دوم {توسط Winamp } ابتدا از قسمت Play List وینمپ یکی را انتخاب می کنیم و Alt + 3 را می زنیم، سپس کادری باز می شود که در آن می توانیم مشخصات آهنگ را وارد کنیم ، بعد از وارد کردن مشخصات دکمه Update را می زنیم.
نکته : توجه داشته باشید که فایل را از حالت read only خارج کنید تا در هنگام Update کردن موزیک با پیغام خطا مواجه نشوید.
نکته مهم : برای رد و بدل کردن پیغام های محرمانه نیز می توانید از قسمت Comment که در فایلهای موزیک وجود دارد استفاده کنید.




 

جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, :: 16:11 ::  نويسنده : محمد عزیزی

لینک وب سایت ها و مقالات مفید



http://www.zibatar.in اولین وبسایت دسته جمعی که شیوه کار آن به قرار زیر است.کاربران لینک مقالات جالب و خواندنی را در آن قرار می دهند و اگر کاربران سایت رای کافی به مطلب فوق بدهند این مطلب در صفحه اصلی درج می شود. مقالات می تواند از تمام زمینه های علوم باشد



کامپیوتر :

http://systemgroup.net/ سایت همکاران سیستم
http://www.iranjavascript.com در این سایت کدهای جاوا اسکریپت بسیاری ُ برای استفاده در وبلاگ یا وب سایت وجود دارد
http://www.infogostar.com سایت انفورماتیک گستر (از شرکت های فعال در زمینه واردات و گارانتی قطعات کامپیوتر)
http://gigapcgames.com/ معرفی بازی های جدید و همچنین کدهای تقلب بازی ها و ...
http://computernews.ir/ سایت اخبار حوزه کامپیوتر

http://www.narenji.ir/ سایت اخبار حوزه کامپیوتر

http://iranictnews.ir/ سایت اخبار حوزه کامپیوتر
www.driveragent.com تمام درایور های مورد نیاز سخت افزارهایتان را می توانید در این سایت بیابید . همچنین می توانید برای نصب اتوماتیک سخت افزارها یک برنامه دانلود کنید. این برنامه می تواند کامپیوترتان را بررسی کند و هر سخت افزاری را که نصب نکرده اید به طور خودکار نصب کند

http://price.zigorat.com/zigoratnotebooks.pdf لیست قیمت لپ تاپ های دل با گارانتی معتبر زیگورات.لازم به ذکر است لپ تاپ های دل این شرکت نسبت به شرکت های دیگر از مشخصات بهتر و قیمت پایین تری بهره می برند.

http://www.faragiri.com/ آموزش از راه دور

www.avajang.com

http://service.avajang.com/fa/support/faq/index.asp صفحه مربوط به پرسش و پاسخ های شرکت آواژنگ (نمایندگی محصولات GigaByte در ایران) که در آن می توانید جواب بسیاری از سوالات و مشکلات کامپیوترتان را پیدا کنید.

http://ihddc.com/indexfa.htm سایت مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات هارد دیسک

www.sakhtafzar.com مقالات حوزه کامپیوتر و سخت افزار

http://www.shahrsakhtafzar.com

http://www.kasperskylabs.ir/ وب سایت ایرانی شرکت آنتی ویروس کاسپرسکای

www.sazgar.com سایت شرکت سازگار ارقام که یکی از معروفترین شرکت های فعال در زمینه واردات و گارانتی محصولات سخت افزاری می باشد.از هارد دیسک های مکستور گرفته تا لپ تاپ های ASUS

www.srco.ir حاوی مقالات بسیاری در مورد سخت افزار و امنیت و هک و غیره می باشد....

تنها اشکالش این است که این وبسایت چند سالیست که به روز نمی شود و از این رو مقالات آن بیشتر برای افراد مبتدی مفید خواهد بود





موبایل:

http://www.mobile-review.com/index-en.shtml

www.irmob.com

http://www.gsmarena.com

http://www.psiloc.com

www.symbianware.com

http://www.persianbyte.com

http://www.samsung.com/iran

http://www.samsung.com/iran/digitall

http://www.samsung.com/iran/products/index.htm

http://www.samsung.com/iran/products/gsm/gsm/index.asp

http://www.mobilestan.com







دانلود:

www.download.com مشهورترین و معتبرترین منبع دانلود نرم افزار

http://p30download.com/ یک سایت ایرانی برای دانلود انواع نرم افزار

http://www.youtubeto3gp.com/ دانلود فیلمهای یوتوب به صورت FLV,MP4,3pg

برای این منظور آدرس فیلم مربوطه را در سایت بالا درج می کنید، سپس آدرس فایل تصویری یوتوب که از نوع FLV. می باشد را دریافت می کنید(برای پخش فایهای FLV به برنامه FLV player نیاز دارید). همچنین می توانید با تیک زدن گزینه های MP4 ,3gp آدرس دانلود فایل تصویری مورد نظر را با پسوند های ذکر شده دریافت نمایید. برای دانلود فایلهای مذکور از برنامه هایی مثل Download accelerator Plus نیز می توانید استفاده کنید تا سرعت دانلود افزایش یابد









اخبار :

www.donya-e-eqtesad.com
http://ghalamnews.ir









وب سایت رسمی برخی از شرکت های نرم افزاری :

www.powerquest.com وب سایت شرکت Partition magic

http://www.pocketquran.com/ وب سایت برنامه قران

http://www.ariolic.com/ نرم افزار تست هارد دیسک بنام Active SMART که علاوه بر نمایش دفعات روشن و خاموش شدن هارد دیسک و مدت زمانی که هارد دیسک روشن بوده قادر است وضعیت سلامتی هارد دیسک را نیز نشان دهد و بدین ترتیب می توانید قبل از اینکه هارد دیسک خراب شود از اطلاعات آن پشتیبان تهیه کنید. همچنین نرم افزار ویژه ای نیز برای تست حافظه های USB در این سایت وجود دارد

نکته : برای فعال شدن این نرم افزار باید مطمئن شوید قابلیت HDD S.M.A.R.T در بایوس سیستم فعال است.





مقاله و کتاب الکترونیکی :

http://www.isfahan4u.com/persianlinks.htm یکی از بزرگترین منابع علمی در همه زمینه ها

http://www.parstech.org/ کتاب الکترونیک در تمام زمینه ها

http://arsanjan.blogfa.com/

www.irebooks.com

http://www.takbook.com/







خودرو :

http://www.farpic.blogfa.com/
www.autospies.com
http://www.desktopmachine.com/
http://www.carwalls.com/






مراجع تقلید:

http://www.saafi.ir/
www.noorihamedani.com
http://www.makaremshirazi.org/persian/
www.sistani.org







دیگران :

http://www.tinypic.com/ در این سایت به آسانی می توانید عکسهایتان را آپلود کنید

http://118.tct.ir سایت ۱۱۸ ایران

www.multimap.com

www.parseek.com اولین موتور جستجوی ایرانی

http://www.zshare.net/ برای آپلود فایل

http://www.sony-mea.com/ وبسایت خاورمیانه سونی
http://www.sony.co.ir وبسایت فارسی شرکت سونی

http://www.istgah.com/fireview/kid_23/page_8/188432.html پروژه های دانشجویی

http://fa.wikipedia.org/wiki/ صفحه فارسی Wikipedia

www.irandeserts.com سایت کویرهای ایران که علاوه بر معرفی کویرها ، اقدام به برگذاری تورهای دسته جمعی نیز می کند

http://www.irantelecom.ir/ سایت مخابرات ایران

www.post.ir وبسایت شرکت پست ایران

http://tntsearch.post.ir/ ره گیری مرسولات پستی

http://www.sunglassesitaly.com پورتال کلیه شرکت های سازنده عینک های ایتالیایی (قبل از خرید عینک حتما از این سایت دیدن کنید.قیمت ها که بر حسب دلار می باشند تا حدودی در بازار ایران نیز صدق می کنند

http://computernews.ir/article.aspx?n=2008-12-1000832 مقاله ای درمورد آورکلاکینگ

http://computernews.ir/article.aspx?n=2008-12-1000863 مقایسه رم ها ddr2,ddr3 از لحاظ نظری و عملی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش کامپیوتر و آدرس azizi68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 23054
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1